اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از رشد ۳۸ درصدی وصولی مالیات در استان طی سال جاری خبرداد.

حسن کوماسی در جلسه بررسی عملکرد و برنامه ریزی جهت تامین و تحقق درآمد های مالیاتی در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال رشد ۳۸ درصدی وصولی مالیات در استان را شاهد بودیم افزود: در این مدت توانسته ایم ۸۴ درصد از درآمدهای پیش بینی شده در استان را محقق کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی افزود: میزان معوقات مربوط به کارت های بازرگانی در استان ۲۰۰۰ میلیارد تومان البته بدون احتساب جرایم است.

کوماسی همچنین به مهلت تعیین شده برای بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش مالیاتی تا پایان مهر ماه ۱۳۹۸ اشاره کرد و افزود: باید از تمام ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغی برای این موضوع بهره گرفت.

وی با اشاره به مانع تراشی های موجود بر سر راه فروش نفت در سطح بین الملل  و وظیفه سنگین سازمان مالیاتی برای جبران کسری بودجه گفت: سازمان مالیاتی در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارد.

مدیرکل دستگاه مالیاتی آذربایجان غربی در ادامه، رویکرد موجود برای وصول معوقات کارت های بازرگانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عزم جزم سران قوا برای مبارزه با فرار مالیاتی و تعامل و همراهی مجموعه دستگاه های ذیربط، موجب شده که رویه و رویکرد نسبت به وصول معوقات کارت های بازرگانی اجاره ای که قبلا لاوصول تلقی می شد، تغییر مثبت پیدا بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست