اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای تامین و خانواده معظم شهدا در محل ستاد انتظامی استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی استان گفت:امنیت و اقتدار نظام اسلامی مدیون جان فشانی نیروهای نظامی و انتظامی است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی بیان کرد:پلیس جمهوری اسلامی ایران در خدمت خدا و قرآن و تامین امنیت جامعه اسلامی است و بنابراین کار پلیس عبادت بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود:خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب پلیس شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از هوشمندسازی اقدامات پلیس در این استان خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا اظهارداشت: پلیس در جهت هوشمند سازی منابع انسانی و سامانه ها با بهره گیری از سامانه ها در زمینه رصد مرزها و مسائل اجتماعی اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است افزود:کشف بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر از جمله دیگر موفقیت های پلیس استان در حوزه مقابله با جرم بوده که این رقم قابل مقایسه با نیمه نخست سال گذشته نیست.

وی انهدام ۱۱۴ باند سرقت و کشف بیش از ۳۷ میلیارد ریال اقلام سرقتی و بازگرداندن آن به صاحبانشان را از دیگر اقدامات انتظامی استان برشمرد و عنوان کرد: این امر با اهتمام ویژه پلیس در خصوص کشف سرقت و دستگیری سارقان محقق شده به طوری که ۹۰ درصد سرقت از منزل، اماکن دولتی و خودرو در آذربایجان غربی طی سال جاری کشف شده است

سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: اجرای طرح‌های همسایه بانی، شورای معتمد محلات و آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به بیش از ۴ هزار نفر در راستای امنیت آفرینی بیشتر به شهروندان، از دیگر اقدامات پلیس است.

وی ادامه داد: شعار امسال ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» انتخاب شده زیرا براساس برنامه‌ریزی‌ها بهره‌گیری از سامانه‌های پیشرفته در راستای تسهیل در ماموریت‌های پلیس در دستور کار انتظامی استان نیز قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست