اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی، آذربایجان غربی سومین استان امن ایران است.

سردار رحیم جهانبخش در آئین معارفه نخستین فرمانده انتظامی شهرستان چایپاره افزود: آرامش جامعه وظیفه نیروهای امنیتی و انتظامی است و همکاران ما شبانه روزی در تلاش هستند تا جامعه با امنیت صد در صد داشته باشیم.

وی ادامه داد: امنیت استان آذربایجان غربی با توجه به اینکه با سه کشور خارجی هم مرز است ولی خوشبختانه از لحاظ امنیت در رتبه ۳ کشوری را دارد.

جهانبخش افزود: نیازهای امنیتی در جامعه از نیازهای دیگر پررنگ‌تر است و در جامعه که خدای ناکرده مشکلات مالی، اقتصادی قابل جبران است ولی در جامعه بدون امنیت اقتصاد نمی‌تواند توسعه یابد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد ناامنی در جامعه می‌خواهند اقتصاد را هدف قرار دهند.

جهان بخش گفت: دشمنان و سلطه گران غرب، بی رحم ترین سلطه گران حال حاضر دنیا هستند و اگر امروز شاهد جنگ در روسیه و اکراین هستیم، آمریکا از این فرصت استفاده می‌کند و بهره برداری اقتصادی می‌کند و مواد غذایی و انرژی را چندین برابر به اروپا می‌فروشد.

جهانبخش به جنگ هیبریدی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره و اضافه کرد: عده‌ای وطن فروش و سلطنت طلب پشت اغتشاشات بودند که با اقتدار نیروهای مسلح و با همکاری همه نیروهای نظامی انتظامی این توطئه دشمنان نیز نقش بر آب شد.

در پایان این مراسم ستاد انتظامی شهرستان چهاربرج افتتاح و سرهنگ ایرج آقازاده به عنوان اولین فرمانده انتظامی چهاربرج معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست