اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی در صیانت از منابع طبیعی و ملی کوتاه نمی‌آید و برخورد با جنگل خواری و غارت درختان جنگلی را در دستور کار خود دارد.

ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضایی همراه و رئیس دادگستری و دادستان سردشت به منظور اجرای وظیفه نظارتی بر صیانت از جنگل‌ها و مراتع، از جنگل و آبشار شلماش این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی در این بازدید به لزوم حفظ جنگل‌ها و مراتع ملی برای آیندگان و حفظ محیط زیست منابع ملی و جنگل‌ها تاکید کرد و این امر مهم را وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی دانست.

 رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: با توجه به اینکه سردشت شهری با جاذبه‌های بکر طبیعی و جنگل‌ها و مراتع انبوه می‌باشد مورد طمع متصرفین اراضی ملی و جنگل خواران و قاچاقچیان چوب بوده از این رو می‌بایست برای حفظ این منابع خدادادی تمام تلاش خود را بکار بست و همه دستگاه‌های اجرایی در انجام تکالیف صیانتی خود با نظارت و پایش‌هایی که می‌کنند و استفاده از تکنولوژی روز اجازه هیچگونه تصرف در این مناطق را ندهند و دستگاه قضایی هم در این خصوص کوتاه نخواهد آمد.

رئیس کل استان آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاه قضایی نیز وظیفه صیانتی خود را بکار بسته و عمل به تکالیف قانونی نهادهای مرتبط را خواستار است و با ترک فعل‌ها و متصرفین برخورد جدی داشته و مماشاتی نداشته و نخواهد داشت.

عتباتی در پایان به استفاده از ظرفیت گردشگری و طبیعت زیبای خدادادی سردشت نیز اشاره کرد و گفت که مسئولین امر می‌بایست زیرساخت‌های لازم را مهیا نموده و با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی زمینه توسعه صنعت گردشگری در این منطقه را فراهم کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین در ششمین برنامه سفر کاری خود به سردشت از محل استقرار کمیسیون پزشکی متقاضیان مصدومیت شیمیایی در درمانگاه تخصصی مصدومان شیمیایی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست