اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در تماس تلفنی با معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در مورد رسیدگی به یکی از درخواست‌ها که مربوط به چهار تبعه عراق مبنی بر تبادل محکومان بین دو کشور ایران و عراق بود، قول مساعدت قانونی صادر شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضایی و قضات دادگستری مهاباد شبانه از زندان این شهرستان بازدید کردند

ناصر عتباتی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در هشتمین برنامه سفر کاری خود به جنوب استان به همراه معاونین قضایی و قضات دادگستری مهاباد شبانه از زندان این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید از بندهای مختلف زندان بازدید و با بررسی وضعیت زندان و زندانیان در نشست با زندانیان آن پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست‌های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

او در مورد رسیدگی به یکی از درخواست‌ها که مربوط به چهار تبعه عراق مبنی بر تبادل محکومان بین دو کشور ایران و عراق بود، در تماس تلفنی که با معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه داشت پیگیر امور آنان شد که وی قول مساعدت قانونی را صادر کرد.

در یکی دیگر از دستورات عتباتی، با مرخصی پایان حبس یکی از محکومان موافقت و وی از زندان آزاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست