اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مطالعات مقدماتی بهسازی و ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر بررسی شد.در این جلسه که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ، جانشین فرماندهی قرارگاه شمالغرب ارتش ، مدیرکل راه و شهرسازی استان  و فرماندار پیرانشهر برگزار شد مطالعات مقدماتی بهسازی و ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر از سمت نقده بررسی شد.
پیمان آرامون در این جلسه ساماندهی جاده های ارتباطی استان بویژه راههای ترانزیتی منتهی به مرزها را از اولویت های استان برشمرد و گفت: محور ارتباطی پیرانشهر حجم بسیار زیادی از تردد کامیون ها و خودورها را دارد و با توجه به عرض کم جاده شاهد حوادث ناگوار رانندگی هستیم  و بر همین اساس ساماندهی ورودی شهر را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: ساماندهی نقاط حادثه خیز با هدف کاهش میزان حوادث رانندگی در جاده های ارتباطی در استان را آغاز شده است و براساس تفاهم نامه ای با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مدت ۲ سال نقاط پرحادثه ساماندهی می شوند.
در این جلسه در خصوص ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر در محدوده پادگان ارتش نیز مقرر شد پس از موافقت ارتش با طرح پیشنهادی عملیات اجرای طرح آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست