اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.

از ظهر امروز شنبه رقابت ۱۷ تیم در بیست و سومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا از ظهر امروز در ارومیه آغاز و نخستین مسابقه این رقابت‌ها از ساعت ۱۳:۱۵ امروز آغاز می‌شود.

این دوره از مسابقات شاید حساس‌ترین دوره قهرمانی تاریخ آسیا باشد چرا که در بحث صعود تیم‌ها به المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

برنامه کامل این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر است:

روز شنبه ۲۸ مردادماه و در سالن ۶ هزار نفری غدیر، تیم‌های ژاپن و تایلند از ساعت ۱۳:۱۵، قطر و هند از ساعت ۱۶:۱۵، بنگلادش و کره‌جنوبی از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

در سالن ۳ هزار نفری شهیدان آهن دوست نیز تیم‌های اندونزی و چین از ساعت ۱۳:۱۵، هنگ‌کنگ و عراق از ساعت ۱۶:۱۵ باهم رقابت می‌کنند.

قرار بود از ساعت ۱۹:۱۵ نیز تیم‌های چین تایپه و مغولستان به مصاف هم بروند که به دلیل انصراف مغولستان از رقابت‌ها، این مسابقه لغو شد.

روز یکشنبه ۲۹ مردادماه و در دومین روز از رقابت‌ها، تیم‌های ازبکستان و ژاپن از ساعت ۱۳:۱۵، افغانستان و قطر از ساعت ۱۶:۱۵ و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و هنگ کنگ نیز از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر به مصاف هم می‌روند.

در سالن ۳ هزار نفری شهیدان آهن دوست نیز تیم‌های قزاقستان و اندونزی از ساعت ۱۳:۱۵، پاکستان و بنگلادش از ساعت ۱۶:۱۵، بحرین و چین‌تایپه از ساعت ۱۹:۱۵ با هم رقابت می‌کنند.

سومین روز از این مسابقات در دوشنبه ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود که در این روز نیز تیم‌های تایلند و ازبکستان از ساعت ۱۳:۱۵، کره‌جنوبی و پاکستان از ساعت ۱۶:۱۵ و عراق و جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در دیگر سالن این رقابت‌ها یعنی سالن ۳ هزار نفری شهیدان آهن دوست نیز تیم‌های چین و قزاقستان از ساعت ۱۳:۱۵، هند و افغانستان از ساعت ۱۶:۱۵ باهم رقابت می‌کنند.

در این ورزشگاه بازی تیم‌های مغولستان و بحرین که قرار بود از ساعت ۱۹:۱۵ برگزار شود، به دلیل انصراف مغولستان لغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست