اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سفیر عمان در ایران با اشاره به شناخت از آذربایجان غربی بواسطه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، قابلیت های اقتصادی این استان را منحصر بفرد دانست.

“سعود بن احمد خالد البروانی” در دیدار با استاندار آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از سفر به این استان به منظور بازدید از ظرفیتهای اقتصادی و فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم این سفر دستاوردهای مثبتی را برای هر دو طرف به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی دو کشور افزود: ایران به عنوان کشوری مهم و دوست و برادر عمان مطرح است و برای من مایه افتخار است که به عنوان سفیر عمان در ایران حضور دارم.

البروانی با بیان اینکه در ۶ سال حضورش در ایران ضمن تحکیم توسعه سیاسی، راهکارهای توسعه اقتصادی را نیز احصا کرده است افزود: اگر چه اتفاقات خوبی در رشد اقتصادی مابین دوکشور رخ داده اما با نقطه ایده ال هنوز فاصله است.

وی با اشاره به برگزاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در آبان ماه سالجاری به میزبانی تهران تصریح کرد: آذربایجان غربی با توجه به ظرفیتهای بی نظیری که دارد می تواند نسبت به معرفی این قابلیت ها در این نشست اقدام نماید.

سفیر عمان در ایران ظرفیت های گردشگری استان را نیز مورد خطاب قرار داد و افزود: در آینده نزدیک وزیر گردشگری ایران به عمان سفر می کند و این سفر می تواند بستر خوبی برای استان باشد.

البروانی از پیشنهاد برقراری خط هوایی مابین آذربایجان غربی و عمان و نیز اعزام هیات تجاری از استان به کشور عمان استقبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست