اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جلسه شورای اطلاع رسانی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اعضای شورا و کمیته رسانه ای آذربایجان غربی برگزار شد.

علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت که امروز در استانداری برگزار شد، به ایجاد بانک اطلاعاتی کرونایی ها در استان اشاره کرد و گفت: بانک اطلاعاتی افراد تست مثبت کرونا در استان ایجاد می شود تا نظارت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آنها انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم اسفند ماه تا بیستم فروردین ماه گفت: از بیست و چهارم این ماه وارد مرحله جدیدی از مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جامعه خواهیم شد.

وی با تقدیر از مردم برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز های گذشته ، افزود: از بیست و سوم فروردین ماه به بعد تمام مشاغل به استثنای مشاغلی که لیستشان ارائه خواهد شد با رعایت پروتکل های بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد که اصل در خانه ماندن را همچنان به عنوان شعار اصلی ستاد استانی کرونا باید رعایت و همچنان اطلاع رسانی شود تا مردم به این امر بیش از پیش توجه کنند.

مصطفوی گفت: افراد بیمار و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند نباید در محل کار خود  حضور داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگشت ساعت کاری ادارات به حالت عادی ، اظهار داشت: از روز بیست و سوم فروردین ماه ساعت کاری ادارات به حالت عادی بازخواهد گشت و بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا، فعالیت ادارات از روز بیست و سوم فروردین ماه از ساعت ۷ و نیم تا ۱۳ و نیم با فعالیت دو سوم کارکنان و یک سوم آنها با صلاحدید مدیران دستگاههای اجرایی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور معتادان متجاهر، کودکان خیابانی و کودکان کار که بدون رعایت موارد بهداشتی در سطح شهر، گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین خصوص انجام شود تا باعث آلودگی و انتقال ویروس کرونا نشوند.

حجت الاسلام دکتر ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان هم خواستار تقویت و جایگاه شورا شد.

اعضای شورای اطلاع رسانی و کمیته رسانه ای استان هم در این جلسه دغدغه های خود پیرامون آخرین وضعیت کرونا و رسالت های شورا و کمیته اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست