اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر نمایشگاه گروهی عکس “وینا” از برگزاری دومین دوره این نمایشگاه با حضور عکاسانی از غرب کشور به میزبانی مهاباد در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

رحیم بایزیدی در این خصوص به خبرنگار کردپرس گفت: نخستین دوره برگزاری این نمایشگاه سال گذشته به مدت یک هفته و به میزبانی مهاباد برگزار شد که در آن ۱۶ عکاس با ۱۵۱ اثر حضور داشتند.

وی افزود: سال آینده نیز دومین دوره این نمایشگاه توسط انجمن سینمای جوانان مهاباد و با هدف ارتقای دید و دانش بصری، حضور عکاسان جوان، کشف استعداد های جوانان در زمینه هنر تجسمی عکاسی در مهاباد برگزار خواهد شد.

رییس انجمن سینما جوان مهاباد اظهار داشت: شرکت برای عموم عکاسان آزاد است و موضوع و سبک عکاسی در سه محور طبیعت، معرفی فرهنگ بومی و انسان معاصر در نظر گرفته شده است.

دبیر فراخوان این نمایشگاه گفت: علاقه مندان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را ارائه کنند، عکس ها باید در محدوده جغرافیایی ایران و تولید سال ۱۳۹۶ به بعد بوده و در هیچ فضای مجازی منتشر نشده باشد.

بایزیدی افزود: در روز اختتامیه این نمایشگاه که با حضور عکاسان و علاقه مندان برگزار خواهد شد به سه عکس برتر دیپلم افتخار و نشان لیاقت اهدا خواهد شد.

وی در خصوص شرایط آثار ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه اظهار داشت: عکس ها باید در سایز ۶ هزار در ۹ هزار پیکسل با فرمت jpeg و رزولشن حداقل ۲۴۰ باشد.

بایزیدی گفت: علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه باید آثار خود را به همراه مشخصات از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، ایمیل، اسکن عکس پرسنلی، کارت ملی و شناسنامه و همچنین برای هر اثر اطلاعات عنوان اثر و مکان عکس گرفته شده را ذکر کنند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد ادامه داد: هر عکاس می تواند حداکثر پنج عکس را برای هر بخش ارسال کند. هزینه ورودی به نمایشگاه برای بخش طبیعت ۲۵۰ هزار ریال، بخش فرهنگ بومی ۲۰۰ هزار ریال و بخش انسان معاصر نیز ۲۰۰ هزار ریال است که باید به شماره حساب ۶۲۸۰۲۳۱۴۱۹۴۲۰۹۸۸ نزد بانک مسکن واریز کنند.

علاقه مندان می تواند آثار خود را به صورت DVD به نشانی آذربایجان غربی، مهاباد، خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول، انجمن سینمای جوانان مهاباد، پلاک ۳۹۱ و کد پستی ۵۹۱۳۸۱۳۱۵۳ یا پست الکترونیکی venaa2019@gmail.com ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست