اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رژه نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، فراجا و مرزبانی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و فرمانده مرزبانی مستقر در ارومیه امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس رژه رفتند.

این آیین در خیابان ورزش ارومیه با حضور مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ و امام جمعه ارومیه، آیت‌الله سیدعلی اکبر قرشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.همچنین در آیین سان و رژه امسال نیز تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ در این مراسم  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و شهدای حفظ امنیت ایران اسلامی در برهه های مختلف گفت: ایستادگی ملت ایران عامل نزول نصرت الهی در دوران دفاع مقدس و همچنین جنگ ترکیبی سال گذشته بود.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی  افزود: در دفاع مقدس ملت ایران، خداوند متعال صدق و راستی رزمندگان اسلام را دید و با نابودی و ذلت دشمنان، نصرت خود را بر این ملت غیور نازل کرد. در سال های اخیر هم شاهد نصرت الهی بودیم چراکه در جنگ ترکیبی تمهید شده از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال گذشته نیز نزول نصرت الهی بسیار مشهود بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ تاکید کرد: ملت غیور ایران نیز در این جنگ‌ ترکیبی به خوبی ایستادند و مانند کوه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که همین امر موجب نزول نصرت الهی شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: در هردو این عرصه ها ما خواری و ذلت دشمنان را دیدیم و مشاهده کردیم که چگونه از ملت ایران شکست خوردند.

وی با اشاره به پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که پیروزی های ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف ادامه خواهد یافت و مسیر پیشرفت روز به روز با شتاب بیشتری طی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست