اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی  بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی ۲۱و۲۲ مهرماه در ارومیه برگزار می شود.
 
جواد زاهدی در نشست خبری با محوریت بیست ویکمین جشنواره قصه گویی که در سالن اجتماعات این کانون برگزار شد افزود: مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی  ۲۱و۲۲ مهر در ارومیه برگزار خواهد شد و نفرات برتر به بخش منطقه ای جشنواره که آبان ماه در اردبیل برگزار می شود، راه خواهندیافت.
 
زاهدی  باتاکید به اینکه مرحله شهرستانی جشنواره باحضور ۲۳۶ قصه گو در شهریور ماه برگزار شد اظهار کرد: بخش استانی این جشنواره با ۱۵۱قصه باشرکت ۶۳ نفر قصه گو در سه بخش پدربزرگ و مادربزرگ،پسر ودختر و زن  و مرد در دو موضوع آزاد و تخصصی مهرماه امسال برگزار و ۱۱ نفر برگزیده به مرحله منطقه ای جشنواره که در اردبیل برگزار خواهد شد راه می یابند.
وی ادامه داد: رویکرد امسال جشنواره بین المللی قصه گویی، تمرین زندگی و خوب زندگی کردن در قالب قصه گویی است.
 
زاهدی افزود: بخش دوم جشنواره باعنوان مقاله نویسی نیز برگزار خواهدشد که در این بخش از آذربایجان غربی ۱۰ مقاله به مرحله بین المللی جشنواره راه یافته است.
 
وی بااشاره به اینکه قصه گویی برای کانون صرفا یک فعالیت نیست بلکه بخشی از عملکرد کانون است تصریح کرد: بارزترین فعالیت کانون پرورش فکری استان قصه گویی بوده و هیچ شهری در استان وجود ندارد که فعالیت قصه گویی درآن اجرا نشود.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه براساس قصه گویی مهارت زندگی به کودکان منتقل می شود خاطرنشان کرد: قصه یک هنر است که در بطن آن مسائل زندگی و تخصص به کودکان یاد داده می شود.
 
زاهدی به بخش قصه گویی در ۹۰ ثانیه که امسال به جشنواره اضافه شده است اشاره کرد و گفت: ۷۵ اثر از استان به این بخش ازجشنواره ارسال شده که نشان از مشارکت خوب مردم در این بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست