اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: امسال کرسی آزاد اندیشی اساتید برای نخستین بار در این واحد برگزار می شود.

سیدکاظم یکانی در نشست خبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی افزود: سال تحصیلی گذشته در این دانشگاه تعداد هشت کرسی آزاد اندیشی برگزار شد و امسال نیز کرسی آزاد اندیشی اساتید برای نخستین بار در این واحد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی تشکل‌ها از هر جناحی در چارچوب قانون می‌توانند در این دانشگاه فعالیت کنند افزود: با توجه به اینکه امسال در سال انتخابات قرار داریم این دانشگاه هیچ گونه ورودی در عرصه انتخابات و فعالیت برای جناح خاصی نخواهد داشت.

یکانی با اشاره به اهم فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حوزه دانشجویان جدیدالورود اعزام دانشجویان به مشهد مقدس در بازه زمانی مهر تا پایان آبان ماه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سه کانون فرهنگی در واحد ارومیه تشکیل شده است گفت: در سال جاری نیز سه کانون فرهنگی جدید ایجاد می‌شود و دانشجویان در زمینه‌های مختلف می‌توانند در این کانون‌های فرهنگی فعالیت داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد ارومیه با تاکید بر اینکه پیشرفت عدالت محور در صدر اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است افزود: بودجه مناسبی برای تشکل‌های دانشجویی و فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

یک پاسخ

  1. سلام از چندین سال پیش در چندین نوبت در هر ترم در دانشگاه ارومیه کرسی آزاد اندیشی واقعی و ونه مناظره برگزار می شود برادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست