اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آذربایجان‌غربی استان رنگین‌کمان اقوام و مذاهب بوده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در این خصوص سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی ویژه داشته باشد.

آوای مرز :  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام اقدامات لازم جهت برگزاری نشست مشترک وزرای فرهنگ کشورهای منطقه به میزبانی ارومیه خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت: در اسرع وقت اقدامات لازم برای برگزاری نشست مشترک وزرای فرهنگ کشورهای منطقه به میزبانی ارومیه انجام خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت:  نیازمند حمایت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت معرفی آثار تاریخی و فرهنگی آذربایجان‌غربی در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به اهمیت توسعه روابط فرهنگی، زبانی و آداب و رسوم استان با کشورهای منطقه ادامه داد: توسعه روابط آذربایجان‌غربی با کشورهای منطقه در زمینه های مشترکی چون برگزاری آیین نوروز در دستور کار است.

او همچنین خواستار مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فرهنگی شهرستان‌های کم برخوردار استان شده و اضافه کرد: نیازمند حمایت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه و تکمیل زیرساخت پروژه‌های نیمه تمام حوزه‌های فرهنگی آذربایجان‌غربی بخصوص در شهرستان‌های کم برخوردار هستیم.

معتمدیان با اشاره به حضور فرهنگ‌های مختلف در آذربایجان‌غربی، افزود: آذربایجان‌غربی استان رنگین‌کمان اقوام و مذاهب بوده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در این خصوص سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی ویژه داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر اهمیت معرفی مشاهیر و مفاخر استان در سطح ملی و بین‌المللی، اظهارکرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ماموریت‌های تعریف شده، جدی تر به موضوع معرفی حماسه چالدران و اماکن تاریخی و مذاهب مختلف آذربایجان‌غربی ورود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست