اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار و ۷۰۰ برنامه در قالب ۲۲۰ عنوان همزمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه بسیج و کمیته نیروهای مسلح این استان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری یادواره های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور پرشور در نمازهای جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و جشنواره بین‌المللی سرود انقلاب در کنار سایر برنامه ها در تمامی پایگاه های بسیج و مساجد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در میهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار شهدا، حضور بسیجیان و کمیته نیروهای مسلح در مراسم نماز جمعه و دیدار با ائمه جماعت در شهرستان ها، نشست‌های بصیرتی، نهضت خدمات مؤمنانه و میزهای خدمت در مناطق کم برخوردار و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله دیگر برنامه های اجرایی در این دهه است.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، پویش‌های مختلف، نواختن زنگ انقلاب، اهدای جهیزیه به نیازمندان، ویزیت رایگان، پویش نذر خون و افتتاح چندین طرح عمرانی از سایر برنامه های تدارک دیده شده به شمار می رود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: شعار دهه فجر امسال جشن ملی ۱۴۰۰ است و تلاش داریم با همه توان، شکوه اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهان بکشیم.

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح روز ۱۲ بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست