اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات عمرانی در ۳۶ کیلومتر از محور بزرگراه نقده_پیرانشهر_تمرچین در دست ساخت بوده و ۱۷ کیلومتر آن در صورت تامین اعتبار طی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید محسن حمزه‌لو در بازدید معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار آذربایجان‌غربی از محور بزرگراه نقده_پیرانشهر_تمرچین، اظهار کرد:  ۱۲ کیلومتر از این میزان در هفته دولت و ۵ کیلومتر با تامین اعتبار لازم در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: توسعه محورهای مواصلاتی به خصوص محور زمینه تردد راحت زائران اربعین را فراهم می‌کند و  تمام امکانات این اداره کل بسیج شده تا زیرساخت‌های لازم برای تردد هر چه بهتر و راحت تر مردم و به خصوص زائران اربعین از این مسیر فراهم شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: قطعه اول این طرح ۱۰ کیلومتر است. قطعه ۲ بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین نیز که از کیلومتر ۱۰ شروع و تا کیلومتر ۳۲ ادامه دارد.

پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار

حمزه‌لو در ادامه با اشاره به اجرای عملیات قیرپاشی و آسفالت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار، نیز گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بیش از ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

او افزود: در جنوب استان، پرتلفات ترین مسیر سه‌راهی محمدیار بوده و بهره‌برداری از تقاطع سه راهی محمدیار با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار معظل ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور را رفع می‌کند و زمینه ارتباط نقده به بناب را تسهیل می‌کند.

حمزه‌لو افزود: بهره‌برداری از این طرح در کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش موثر و ویژه دارد و برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و این طرح در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست