اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : توماج وحیدافشار عضو شورای شهر ارومیه، در صحن علنی شهر گفت: باید به خبرنگاران فارغ از دیدگاه سیاسی و یا انتقادی آنها اجازه حضور در صحن شورا را بدهیم.

توماج وحیدافشار در این باره افزود: نباید تفکیک و تفاوتی بین خبرنگاران قائل شد بلکه باید فضا برای بیان نظرات و دیدگاههای مختلف فراهم شود.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شورای ششم با شعار شفافیت پای به میدان گذاشته است، اظهار کرد: باید طبق قانون عمل کنیم و قانونا نمی توانیم مانعی در این راستا به وجود بیاوریم.

وحیدافشار با بیان مطرح شدن شکایات شهرداری از خبرنگاران در جامعه تصریح کرد: شهرداری در صورت صحت خبر شکایت، بسیار شایسته است که از شکایات خود صرف نظر کرده و این موضوع به اطلاع مردم نیز رسانده شود.

او در راستای برقراری شفافیت در حوزه های مالی ادامه داد: اگر خارج از فیش حقوقی پرداختی برای پرسنل انجام می گیرد باید شفاف سازی شده و اطلاع رسانی شود.

وحیدافشار بیان کرد: باید به موضوع برداشت مصالح از بستر شهرچای و مقدار آن در جریان لایروبی این رودخانه ورود کرد و مشخص شود که مصالح بارگیری شده به کجا رفته و چه می شود و شفاف سازی در این راستا انجام شود.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هدف از تاسیس سازمان تامین اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی بوده و قانون جدید در راستای اخذ حق بیمه تامین اجتماعی در پروانه های ساخت بروز ، موجب نارضایتی هایی در بخش اعظمی از شهروندان شده و امیدواریم سازمان تامین اجتماعی با انتقال مطالبات مردم در این راستا به وزرات مربوطه و حل آن کمک حال مردم باشد.

وحیدافشار افزود: ضروری است سازمان تامین اجتماعی از محل منابع و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری دارایی ها، حقوق پرداختی و هزینه ها را پوشش دهد نه اینکه تمامی فشار را بر روی مردم و آنهایی که می خواهند کار قانونی انجام دهند، بیندازد.

گفتنی است؛ پس از انتشار خبری در خصوص ممنوعیت حضور خبرنگاران در صحن علنی شورای شهر اورمیه در یک پایگاه خبری، کانال تلگرامی شورا با انتشار نامه‌ای با امضای نقی کریمی، رییس شورای شهر، اعلام کرد که ۱۷ خبرگزاری که دفتر مرکزیشان در تهران است، به عنوان تنها رسانه‌های مجاز برای حضور در جلسات صحن شورا می توانند شرکت کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست