اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دکتر کیومرث کلانتری معاون سازمان محیط زیست کشور و یکی از چهره های ممتاز و دلسوز این حوزه بود که سابقه طولانی در استان های زاگرس نشین داشت. دکتر کلانتری عصر شنبه پس از سال‌ها خدمت دغدغه‌مندانه به کشور، دارفانی را وداع گفت. کردپرس گزارشی از کارنامه کاری این مدیر فقید کرمانشاهی تهیه کرده که در ادامه می‌خوانید:

کیومرث کلانتری متولد ۱۳۴۴ کرمانشاه است و دارای دکتری حقوق محیط زیست از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران را داراست. زنده یاد کلانتری روز گذشته پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری سرطان، دارفانی را وداع گفت.

مدیری برای حفاظت از زاگرس

زنده‌یاد کلانتری دارای سابقه مدیریتی فراوانی بوده و در اغلب استان های زاگرس نشین در سمت مدیرکل بوده است. وی مدیرکلی حفاظت محیط‌زیست استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام را در کارنامه خویش دارد و طی آن سال‌ها خدمات بسیار ارزشمندی را در حفظ منابع طبیعی و زیست محیطی انجام داده است. دامنه این حضور وی تنها به استان‌های زاگرس نشین محدود نمانده و سابقه مدیرکلی استان‌های اصفهان و تهران را هم داراست. کلانتری همچنین سابقه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه را بر عهده دارد.

کارنامه درخشان در حوزه ملی

سابقه مدیریت زنده‌یاد دکتر کلانتری تنها محدود به حوزه استان ها نبوده است و در سطح ملی سابقه مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط‌زیست را در کارنامه خویش داشت و در سال‌های اخیر نیز به عنوان معاون سازمان محیط زیست کشور خدمت می‌کرد.

مرحوم کیومرث کلانتری یکی از منتقدین شیوه اجرای پل میانگذر دریاچه  ارومیه و شخص عیسی کلانتری مجری وقت طرح و شرکت صدرا بود و انتقادات و دلنگرانی های او در خصوص آینده دریاچه ارومیه و پل در آرشیو رسانه ها و همچنین هفته نامه کوشا موجود می باشد.
بی گمان محیط زیست کشور و زاگرس یک مدیر دلسوز و شایسته را از دست داد و فقدان او کاملا احساس خواهد شد.

  • روحش شاد و یادش گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست