اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : تاکنون بیش از ۳۴۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان رفع تداخل شده است.

مجتبی قلنجی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳۷۰ درصد روند رسیدگی به پرونده ها با تعداد ۲۷۶ پلاک و مساحت کل ۳۴۸ هزار و ۶۳۲ هکتار که نشان از همت دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استان جهت اتمام این مهم را دارد، محقق شده است.

  قلنجی اظهار کرد: تا آخر شهریورماه امسال، شهرستانهای سلماس و شاهین دژ آخرین جلسه کارگروه را برگزار و پس از آن شهرستانهای شوط، ماکو، نقده و اشنویه به جمع شهرستانهای اتمام یافته اضافه خواهند شد.

مدیر امو اراضی جهاد کشاورزی استان تأکید کرد: برنامه‌ریزی در کارگروه‌های شهرستان با تعامل تمامی ادارات عضو کارگروه و کمیسیون استان به گونه ای انجام گیرد که تا پایان سال جاری در سایر شهرستان‌ها نیز طرح تداخلات به اتمام برسد.

او ادامه داد: امیدواریم با این حرکت جهادی و رو به جلو تا آخر سال تمامی پرونده‌های مربوط به کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شود تا در اجرای قانون حدنگاری تمامی اراضی کشاورزی، نسبت به صدور اسناد کشاورزی اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست