اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : تابستان وبهار و زمستان نمی شناسد ورزش والیبال با زندگی مردم این شهر عجین شده بطوری که هرجا یک توپ و تور ساده باشد بساط بازی والیبال محیا می‌شود.

سال هاست ارومیهرا  پایتخت والیبال ایران می شناسند و بازیکنان بزرگی  در تراز ملی و جهانی از دل این شهر به دنیا معرفی شده اند.با وجود ظرفیت ها و عشق وعلاقه ی ای که مردم به این والیبال دارند متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله عدم برنامه ریزی، عدم مدیریت صحیح وضعیت تیم داری ارومیه امسال با حواشی های مواجه است که این حواشی تنها به ضرر ورزش پایتخت والیبال کشور است.

مسئولان ذیربط مشکلات والیبال ارومیه را حل کنند

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه والیبال هویت ورزش ارومیه است، تصریح کرد: مسئولان ورزشی و متولیان امر تلاش کنند مشکلات والیبال ارومیه را سریعاً حل کنند و از تیم داری ارومیه در لیگ حمایت کنند.و با حمایت های ویژه تلاش کنند ارومیه مثل قبل پایتخت والیبال کشور شناخته شود.

نقی کریمی،  رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: بحث والیبال جزء دغدغه‌های اصلی شورای شهر است، باید در شرایط فعلی برای آن تصمیم گیری کرد و مسائل گذشته نباید مطرح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد:  مخالفتی با والیبال که علاقه شهروندان ارومیه است، نداریم، بطوریکه با استاندار آذربایجان غربی در رابطه با مشکلات تیم داری والیبال شهرداری ارومیه مذاکره خواهیم کرد. و برای حل مشکلات تیم والیبال ارومیه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

بدنبال حل مشکلات تیم والیبال ارومیه هستیم

علی مصطفی زاده، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت وگو با ایسنا افزود:  نمی توانیم بپذیریم که چراغ والیبال آذربایجان در پایتخت والیبال آسیا خاموش شود. به همین دلیل است که تلاش های خودمان را برای اقناع مسئولین قضایی و نظارتی به منظور حل مشکل والیبال ارومیه تشدید کرده ایم.

به گزارش ایسنا؛ مسئولان و متولیان ورزش ارومیه باید به این نکته توجه کنند که باید در کنار توسعه اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه بخصوص رفع مشکلات والیبال شهر توجه کنند چرا که توسعه شاخص های فرهنگی و ورزشی از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی غیر قابل جبران در جامعه جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست