اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در حالیکه رییس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرده است؛ «طبق بخشنامه ستاد مبارزه با کرونا، تاکسی‌های سطح شهر موظف هستند در صندلی عقب تاکسی تنها تعداد ۲ مسافر را سوار کنند»، اما در مهاباد خبری از چنین مصوباتی نیست.

مهدی مژدهی فر با بیان این خبر افزود: بازرسان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر ارومیه مستقر هستند و در صورت مشاهده تخلف تاکسی‌ها با آنان برخورد می‌شود.

او افزود: صندلی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی نیز علامت گذاری شده و با ظرفیت بسیار کم، اقدام به جابه جایی مسافر می‌کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تاکید کرد:  فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه رصد می شود

مژدهی فر تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت تخلف اتوبوس و تاکسی‌های سطح شهر ارومیه در راستای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و اطلاع دهند تا با آنان برخورد شود.

گفتنی است، بر خلاف ستاد مبارزه با کرونا، در شهرستان مهاباد ناوگان حمل و نقل شهری همچنان با ظرفیت کامل فعالیت می کند و ماه ها است خبری از اجرای مصوبات ستاد کرونا در مدیریت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد نیست.

خبرگزاری کردپرس پیشتر در گزارش های انتقادی به این موضوع پرداخته بود.

ضعف اجرایی ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد در مصوبات ستاد کرونا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست