اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: تجمع برای ثبت نام در مدارس استان ممنوع است و روند نام‌نویسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

ابراهیم محمدی در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: تدبیر مدیران برای انجام بهینه امر ثبت نام ضروری است و باید سازو کار آن برمبنای شرایط روز تدبیر شود.

او با تاکید بر گندزدایی مداوم مدارس و استفاده از مواد ضدعفونی کننده ادامه داد: هیچ دانش آموز میان پایه ای حق حضور در مدرسه در زمان ثبت نام را ندارد و فقط پایه های اول، هفتم و دهم در این باره می توانند در مدرسه حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ شهریور آغاز سال تحصیلی است و اول شهریرو نیز مانور آغاز سال تحصیلی اجرا می‌شود.

محمدی اظهار داشت: با وجود کمبودها و سختی ها باید با خلاقیت و مدیریت امور آموزشی را پیش برد.

او با بیان اینکه مسوولیت امر دشواری است، افزود: لازم است روسای مناطق همه همکاران را در انجام امور مشارکت داده و از همکاری و تعامل با فرمانداری ها غافل نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان خواست در اولین روز کاری هفته جاری با حضور شورای معاونان، عملکرد حوزه خود را در راستای پروژه مهردر قالب کمیته های شش گانه بازنگری و بررسی کنند.

محمدی با اشاره به موضوع ثبت نام گفت: ۵۰۴ هزار نفر در استان ثبت نام شده اند که برای رسیدن این رقم به میزان پیش‌بینی‌شده لازم است تا اولیا در انجام ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست