اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه بازارچه مرزی «ساری سو» مدتی به دلایل غیر منطقی راکد مانده و عملا به یک خرابه تبدیل شده است که با پیگیری‌های شخص استاندار و تلاش تیم اقتصادی استان بار دیگر فعال خواهد شد.

جواد کرمی در جلسه مشترک با مدیران منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه دولت در تلاش برای بهره مندی از ظرفیت بازارچه‌های مرزی در توسعه اقتصادی است، اظهار کرد: لذا مجوزهای لازم صادر شده و بازارچه «ساری سو» شهرستان ماکو فعال می‌شود.

او ادامه داد: معیشت مردم در اولویت دولت مردمی قرار دارد و در همین راستا مسوولان آذربایجان‌غربی تمامی تلاش خود را برای بهبودی وضعیت معیشتی مردم استان به کار خواهند گرفت.

کرمی با اشاره به نقش بازارچه‌های مرزی در توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه، اضافه کرد: بازارچه‌های مرزی نقش بسزایی در جذب گردشگر به منطقه دارند که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: آذربایجان‌غربی بیشترین پایانه‌های مرزی در کشور را داراست و می‌تواند قطب بازارچه‌های مرزی در کشور باشد.

او در ادامه به ظرفیت معادن استان و نقش کلیدی آنها در توسعه اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: مخالف خام فروشی معادن استان هستیم و در همین راستا شرط اعطا مجوز بهره برداری از معادن، ایجاد مرکز فرآوری مواد معدنی استخراج شده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست