اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: تحریم های یک جانبه آمریکا و متحدانش فرصت مغتنمی است که با تفکر بسیجی برای رسیدن به استقلال علمی در کشور حرکت کنیم.

صلاح خان احمدزاده در همایش گرامیداشت هفته وحدت و بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: تحریم های جدید آمریکا موضوعی تازه علیه ایران نیست و از ۴۰ سال گذشته همواره با آن مواجه بوده ایم.
وی دوران تحریم را فرصتی برای خودکفایی کشور دانست و ادامه داد: ملت ایران تنها یک درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند در حالیکه ۲ درصد کل تولید علم جهان از دانشگاهای ایران عرضه می شود.
خان احمدزاده با اشاره با گرامیداشت هفته بسیج گفت : بسیج یعنی احساس مسوولیت در قبال خود و دیگران به گونه ای که هر کجا منافع نظام و امت اسلامی در خطر باشد، بسیجیان خالصانه برای آن گام برمی دانند.
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها کشوری است که آمریکا در تصمیمات داخلی آن اجازه دخالت ندارد و این مهم بدون بسیج و تفکر بسیجی امکان پذیر نیست.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد اظهار داشت : تحریم های آمریکا در اقتصاد ایران اثر نخواهد داشت و آنچه که در اقتصاد ایران اثر دارد، عملکرد خود ماست که برای آن نیاز به اصلاح ساختار داریم.
خان احمدزاده همچنین هفته وحدت را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل (ره)، بزرگترین تدبیر و اقدامی تاریخی در ایجاد وحدت بین مسلمین است.
وی اظهار امیدواری کرد که این وحدت و همدلی بر محور هفته وحدت در پرتو شخصیت بی بدیل وسرشار از گذشت و مهربانی خاتم انبیاء حضرت محمد (ص) همواره بین مسلمین تقویت شود.
در ادامه این مراسم شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید پیمان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست