اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت بهره مندی از جوانان نخبه در عرصه های علم و فناوری، گفت: ورود نخبگان به عرصه های مدیریتی سبب فارغ آمدن بر مشکلات و توسعه اقتصاد دانش بنیان می شود.

حسن جوادی با بیان اینکه نخبگان و جهادگران علم و فناوری باید با اتکا به ولایت فقیه، مسیر رشد و توسعه کشور را هموار کنند، افزود: ایران اسلامی امروز نیازمند حرکت به سمت داشتن یک اقتصاد پویاست.
وی وابستگی اقتصادی به نفت را مایه ننگ یک کشور دانست و اضافه کرد: مدیران کشور در جهت رسیدن به رشد اقتصادی، بدون اتکا و وابستگی به نفت باید از فرصت تحریم ها استفاده کنند.
رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در۴۰ سال گذشته با دستان خالی و بدون تکیه بر کشورهای بیگانه با مشکلات رو به رو شده و به آن ها غلبه کرده، اظهار داشت: نسل چهارم و جوان انقلاب سرمایه های انقلاب اسلامی هستند و وظیفه آنان در شرایط فعلی پیروزی بر جنگ اقتصادی است.
وی به بومی سازی و اولویت دادن به تولید علم در کشور تاکید کرد و گفت: از جزیره ای عمل کردن در حوزه تولید علم و فناوری باید پرهیز کرد.
جوادی ادامه داد: تولید علم و فناوری معتبر منجر به ایجاد اقتصاد دانش بنیان خواهد شد.
به گزارش ایرنا ؛ اقتصاد دانش بنیان در کانون توجه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است تا جایی که قبل از سال ۱۳۹۳ هیچ شرکت دانش بنیانی در آذربایجان غربی وجود نداشت و در این دولت ۱۸ شرکت از این نوع در این استان راه اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست