اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال گفت: تخصص، تعهد و آشنایی با وظایف مجلس، ویژگی‌های مهم نماینده اصلح است که مردم باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در جمع فرهنگیان بسیجی آذربایجان‌غربی افزود: باید افرادی را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب کرد که شان نظام اسلامی و کشور را حفظ کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی اظهار داشت: داشتن عملکرد مناسب و توانایی در انجام وظایف نمایندگی در کنار توجه به امور دینی و تلاش برای حل مشکلات مردم و جامعه از سایر ویژگی‌های مهم نماینده اصلح به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروز هیمنه استکبار با اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان در هم شکسته است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها نتوانسته‌اند نقشه از نیل تا خراسان را برای خود عملی و رژیم صهیونیستی را تثبیت کنند و این موجب عصبانیت آنان شده‌ که برای فروکش کردن این عصبانیت، طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی نیز در این نشست گفت: همه ساحت‌های سند تحول بنیادین به صورت مساوی در حال اجراست و اجازه نمی‌دهیم این موضوع در آموزش و پرورش خدشه‌دار شود.

ابراهیم محمدی ادامه داد: آموزش موضوعات سیاسی به دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های آموزش وپرورش است اما پرهیز از مسائل سیاسی در فعالیت‌ها در سرلوحه کارها قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط برنامه‌ریزان آموزش وپرورش گفت: اجرایی‌شدن سند تحول بنیادین برای رسیدن به حیات طیبه و پررنگ‌کردن برنامه‌های دینی و فرهنگی که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهدشد، ۲ رویکرد ما در برنامه‌های آموزش وپرورش است.

به گزارش ایرنا یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست