اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از دعوت ۶ نفر از بازیکنان تیم والیبال ناشنوایان استان به اردوهای تیم ملی خبر داد.

عبدالسلام معروفی با اشاره به افتخارآفرینی و کسب مقام ارزشمند سوم تیمی در مسابقات کشوری و درخشش جوانان ورزشکار گفت : خوشبختانه با پشتکار خوب ورزشکاران و تلاش های شبانه روزی مجموعه هیات در طول کمتر از چند ماه موفق به کسب مقام سوم ارزشمند کشوری شدیم و از ۱۲ نفر اعضای تیم اعزامی به مسابقات ۶ نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد : در اردوی مرحله اول تیم ملی که از ۱۷ بهمن بمدت یک هفته در تهران برگزار می شود از جمع دعوت شدگان کشوری که کمتر از ۳۰ نفر می باشند ۵ والیبالیست ناشنوای شایسته استان از جمله ؛ احمد بهادری، رسا ملک زاده و آرام داداش خانی به اردو دعوت شده اند.

رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی اذعان کرد : بر اساس اعلام فدراسیون؛ خوشبختانه در اردوی مرحله دوم هم که حدود چند هفته دیگه برگزار می گردد والیبالیست های شایسته از جمله ؛ رامز مجرد ، امیر افخمی سرایی و جعفر علیزاده که سابقه عضویت در تیم ملی را دارند و در جایگاه بهتری می باشند در لیست دعوت شدگان قرار می گیرند.

معروفی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حوزه ورزش ناشنوایان ، ورزشکاران توانمندی در بخش های مختلف حضور دارند که تاکنون مورد بی توجهی قرار گرفته اند؛ خاطرنشان ساخت : به رغم همه قهرمانی ها و افتخارآفرینی ، ورزشکاران ناشنوا تاکنون مورد توجه جدی مدیران قرار گرفته اند و امیدواریم متولیان امر در نگاه به مقوله ورزش و ورزشکار تفاوتی قائل نشده و از این قهرمانان ملی هم حمایت بیشتر و بهتری داشته باشند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی مشکل معیشت و اشتغال را جزو دغدغه های اصلی ورزشکاران و قهرمانان ناشنوای استان عنوان و خواستار توجه جدی مسوولان به حل این معضل شد.

گفتنی است چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ۲۰۲۰ که در ایتالیا برگزار می شود، با توجه به شایستگی و توانایی ورزشکاران استان به نظر می رسد سهم آذربایجان غربی از اعضای انتخابی تیم ملی در حد مناسب و قابل قبولی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست