اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از تخصیص ۶ هزار میلیون ریال از محل حقوق دولتی معادن به شهرستان تکاب خبر داد.

غلامرضا بابایی با بیان این خبر، اظهار داشت: از محل در آمدهای حقوق دولتی معادن سال گذشته ۶ هزار میلیون ریال از محل تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن جهت اجرای پروژه های ایجاد زیر ساخت همچون آب رسانی، برق رسانی و راه های دسترسی برای معادن و روستاهای مجاور معادن شهرستان تکاب اختصاص یافته است.

او افزود: همچنین از محل در آمدهای حقوق دولتی معادن مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیون ریال جهت اجرای پروژه برق رسانی به روستا های یلقون آقاج و دورباش شهرستان تکاب در سال ۱۳۹۶ پرداخت شده است.

بابایی گفت: در سال ۱۳۹۵ نیز از محل ۶۵ درصد مطابق تبصره ۴ ماده ۱۴ قانون معادن برای ایجاد راه دسترسی روستاهای یلقون آغاج، بابانظر و زره شوران مبلغ بیش از ۱۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی  گفت: سهم استان از محل در آمدهای حقوق دولتی سال ۱۳۹۸ هنوز به استان ابلاغ نشده است و به محض دریافت ابلاغیه از وزارت صنعت، معدن وتجارت سهم شهرستان ها تخصیص و نحوه و محل هزینه کرد نیز به مسئولین شهرستانی ابلاغ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست