اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴ کیلومتر دیگر از قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین در حال آسفالت بوده و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌ رسد.

سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید از عملیات آسفالت در بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین،اظهار کرد: قطعه نخست پروژه احداث بزرگراه نقده- پیرانشهر- تمرچین ۱۰ کیلومتر است که بهسازی و آسفالت این محور با توجه به بازگشایی مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی سرعت گرفته است.

او ادامه داد: قطعه دوم بزرگراه بین‌المللی نقده- پیرانشهر- تمرچین ۲۴ کیلومتر طول دارد که در دو ماه گذشته ۵ کیلومتر از آن برای تردد امن زائران بهسازی و آسفالت شده است.

حمزه‌لو بیان کرد: تردد در محور بزرگراه نقده- پیرانشهر- تمرچین به سهولت و روان در حال انجام است و گروه‌های راهسازی در حال آماده‌سازی جاده‌های منتهی به تمرچین هستند

بزرگراه نقده- پیرانشهر به طول ٧٠ کیلومتر که به مرز رسمی و زمینی تمرچین ختم می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است اما این پروژه که از سال ۹۴ آغاز شده بود به دلیل مشکلات همیشگی پروژه های حوزه راه و پیمانکار! در سال ۹۹ راکد ماند.

پس از آن روند اجرای طرح مجددا از سر گرفته شده ولی باز هم به دلیل کمبود اعتبار و سایر مشکلات پیش آمده تا کنون با کندی مواجه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست