اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: از ۱۰ سال گذشته تعداد چهار هزار و ۲۶۷ دستگاه خودرو در سراسر آذربایجان‌غربی توقیف شده بود که ۷۰ درصد آنها ترخیص شده‌ است.

سرهنگ رضا پناهی‌مقدم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح عیدانه پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح عیدانه این است که وسایل نقلیه توقیفی برای جلوگیری از رسوب اموال مردم ترخیص شود.

وی تصریح کرد: زمان اجرای طرح عیدانه از ۱۰ تا۲۷ اسفند بوده و راهنمایی و رانندگی نیز مشوق‌هایی را برای ترخیص خودروهای توقیفی در نظر گرفته و از سوی دیگر تسهیلاتی مانند تقسیط جرائم به صورت یک ساله پیش‌بینی شده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی، گفت: اگر خودروی بدون بیمه نیز متوقف شده باشد، از طریق متصرف و یا مالک و همچنین وکیل قانونی خودرو، ترخیص و تحویل مالک می‌شود.

وی افزود: از ۱۰ سال گذشته تعداد چهار هزار و ۲۶۷ دستگاه خودرو در سراسر آذربایجان‌غربی توقیف شده بود که ۷۰ درصد آنها ترخیص شده‌ است.

سرهنگ پناهی‌مقدم در ادامه با اشاره به اینکه توقیف خودروها که در گذشته با رسیدن به سقف یک میلیون متوقف می‌شد هم اکنون به سه میلیون تومان رسیده است گفت: از سوی دیگر امکان ترخیص خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث نیز فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست