اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد ریال در استان طی سال جاری خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا بااشاره به عملکرد حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا افزود : درسال جاری ۵۵۹۷ مورد بازرسی نیز برای مقابله با قاچاق کالا در استان انجام شد که ۳۴۱۴ مورد از واحدهای صنفی و۲۱۸۳ مورد از واحد های غیر صنفی بوده است.

وی اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در حوزه قاچاق ۱۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

بابایی تصریح کرد: از ایتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه در حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند وشکر، برنج خارجی، روغن نباتی و لبنیات ۲۵ هزار و ۵۵ مورد بازرسی صورت گرفت که ۸۰۸ مورد از بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد : در راستای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای مقابله با کرونا از اول اسفندماه تا ۳۰ مهره امسال ۵۰۳۵ مورد بازرسی انجام شد که ۱۶۲ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال شد که جهت صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست