اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۲ هزار و ۲۶۱ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات طی سالجاری در استان خبر داد.

حسین نجف زاده با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۲ هزار و ۲۶۱ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در استان تشکیل شده است، افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۴ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده و متهمان پرونده‌ها به پرداخت ۴۹۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه از تشکیل ۵۱۰ فقره پرونده تخلف در بخش گران فروشی مرغ در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۵۱ فقره پرونده رسیدگی و متهمان به پرداخت بیش از ۶۰۸ میلیارد جزای نقدی محکوم شدند که نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

نجف زاده با اشاره به محکومیت ۷ میلیاردی قاچاق احشام در تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده قاچاق ۳۶۲ رأس گوسفند توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و متهم به پرداخت ۷ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین در ادامه از رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۱۰۰۰ لیتر نفت کوره در تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس خبر داد و گفت: متهم این پرونده به پرداخت جزای نقدی سه میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال محکوم شد.

نجف زاده با بیان اینکه در بخش نانوایی‌ها نیز امسال سه هزار و ۴۱۸ فقره پرونده تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه توسط شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است، گفت: از این تعداد سه هزار و ۴۷ فقره رسیدگی و متخلفان به پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست