اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا اواسط خرداد در استان ۳ هزار و ۲۵ مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان استان توسط بازرسان اداره کل صمت استان انجام و منجر به تشکیل ۱۹۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال شده است.

عبدالحمید سرتیپی با اشاره به عملکرد حوزه نظارت و بازرسی این اداره کل در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ خرداد ماه ۱۵ هزار و ۲۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان به عمل آمده است.

او افزود: بازرسی های انجام شده از واحدهای تولیدی صنفی و غیر صنفی، عمده فروشی، خرده فروشی، انبارها و سردخانه ها و واحدهای صنفی خدماتی از ابتدای سال جاری منتج به تشکیل یک هزار و ۴۳۱ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۹ هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال شد که پرونده های متشکله پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردیده است.

سرتیپی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده عملکرد ۵۵ شرکت وارد کننده نیز مورد بررسی قرار گرفت که ۲۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۸ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال برای شرکت های متخلف تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر کل صمت گفت: در بازه زمانی یاد شده در جهت همکاری با جهاد کشاورزی استان ۳ هزار و ۲۵ مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان استان توسط بازرسان اداره کل صمت استان با تشکیل ۱۹۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تشکیل گردید.

سرتیپی به عملکرد بازرسان اداره کل صمت استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ خرداد ماه در راستای حمایت از تولید داخل و مبارزه با کالا و ارز قاچاق در سطح عرضه از واحدهای صنفی و غیر صنفی مرتبط ۸۹۶ مورد بازرسی با تشکیل ۷۸ فقره پرونده تخلف قاچاق به ارزش بیش از ۶ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده ۴ هزار و ۸۴۰ مورد بازرسی نیز در قالب گشت های مشترک با ادارات و نهادهای مختلف صورت گرفت که ۷۳۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۸۳ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست