اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رسانه ها باید به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گام دوم انقلاب بیشتر پرداخته و آن را بررسی و تبیین کنند.

حجت‌الاسلام دکتر سید مهدی قریشی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامییه جشنواره رسانه ای ابوذر اظهارداشت: همه دشمنان انقلاب بر علیه انقلاب اسلامی موضع گیری کرده و با تمام توان بر علیه کشور مبارزه می کنند و جایگاه رسانه مهم ترین عرصه است که دشمن در این میدان کار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نقش اصحاب رسانه و فعالین این حوزه در پاسداشت انقلاب بسیار مهم و حیاتی بوده و مسئولیت سنگینی بر عهده جامعه رسانه ای است افزود: در برابر دشمن نیاز به تشکیل جبهه متحد انقلاب اسلامی هستیم که رسانه در این میان نقش مهم و اثرگذاری دارد.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه در ۲۲بهمن مردم به خوبی به نقش خود عمل کردند و الان متخصصین وظیفه دارند این حضور را پررنگ نشان دهند ادامه داد: تمام رسانه‌ها با هر خط مشی و عملکردی باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به هدف والای انقلاب قدم بردارند.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از کانالها و سایت ها مباحثی را مطرح می کنند که بجای دشمن، یکدیگر را مورد هدف قرار داده و در واقع کار فرسایشی صورت می گیرد.

امام جمعه ارومیه گفت: وحدت رویه از ضروریات عرصه رسانه ای استان است که امیدواریم یکی از دستاوردهای مهم جشنواره ابوذر ایجاد وحدت رویه و تقسیم کار در بین اصحاب رسانه باشد تا هر کدام وظیفه ای را برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید با اتحاد و وحدت ضمن خنثی کردن هجمه دشمنان، به اهداف شوم آنها هجوم آوردند اظهارداشت: به جای متحد شدن در مقابل  دشمن  متاسفانه گاها در برخی از رسانه ها شاهد تخریب همدیگر هستیم  وحدت رویه جزو الزامات  کار رسانه ای است.

در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،مدیران کل ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی ، مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات و صاحبان رسانه و قلم برگزار شد ؛ از از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر برگزیده در ۱۰ بخش تیتر، گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، مستندسازی، طنز و کاریکاتور و بخش ویژه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست