اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه تخصصی تصادفات در استان خبر داد و گفت: هر عاملی که مخالف قانون و متناقض با حفظ جان و مال مردم باشد، باید مرتفع شود.

اوایل ماه جاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی  از جان باختن ۴۴۶ نفر در جاده‌های آذربایجان‌غربی در اثر تصادف در سال جاری خبر داد و گفت: این آمار تاسف آور و غیرقابل قبول است و باید به فکر تغییر رویه درخصوص مدیریت جاده های استان  باشیم.

در همین راستا رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار کرد: باید کارگروهی تشکیل شود که طرح پیشگیری از تصادفات را بررسی و اجراء نمائیم تا بتوانیم از حوادث رانندگی خطر ساز ممانعت به عمل آوریم.

علی اکبر گروسی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ رانندگی باید کار اساسی انجام شود، افزود: سالیانه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را در حوادث رانندگی به علت عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت رانندگان از دست می دهیم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: در زمینه تصادفات رانندگی تنها پلیس یا راهداری وظیفه ندارند، باید همه ارگانها و نهادها در کنار هم نسبت به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات اقدام نمائیم.

گروسی با بیان اینکه اولویت، حفظ جان و امنیت مردم هست ادامه داد: باید ایرادات و مشکلات دقیقاً بررسی شود و هر عاملی که مخالف قانون بوده و با جان و مال و امنیت مردم تناقض دارد، مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: باید خودمان در صحنه باشیم و عمل کنیم، با پشت میز نشینی و کاغذ بازی و نامه نگاری کار پیش نمی رود. هرجایی که نارسایی هست، اخلاص کم است، اگر اخلاص و تقوی داشته باشیم تمامی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش کردپرس ؛ او در پایان گفت: در اسرع وقت کارگروه تخصصی تصادفات تشکیل و نواقص پیرامون آن بررسی و برای اتخاذ تصمیم به جلسه تقدیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست