اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تشکیل کمیته ویژه رفع مشکل تعاونی‌های مسکن که با مشکلات زیادی مواجه هستند، خبر داد.

آیدین رحمانی سه شنبه شب در جلسه بررسی مشکلات مسکن در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عمده افراد عضو تعاونی‌های مسکن قشر نیازمند، کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی هستند افزود: متأسفانه به دلایلی، چون عدم آگاهی اعضا از روند قانونی خرید زمین، ترکیب نادرست هیئت مدیره ها، عدم آشنایی هیئت مدیره‌ها به قوانین مسکن و تعاون، عدم استفاده از کارشناس حقوقی در تعاونی‌ها و… باعث شده تا برخی تعاونی‌های مسکن در استان بویژه شهر ارومیه بیش از ۲۰ سال با مسائل و مشکلات عدیده‌ای مواجه باشند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه کمیته‌ای ویژه با حضور دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع‌تر تشکیل و نسبت به تعیین تکلیف نهایی این تعاونی‌ها اقدام می‌کند، اظهارکرد: به دلیل عملکرد برخی تعاونی‌ها اعتماد عمومی به شاکله مهم تعاونی خدشه دار شده و این قابل قبول نیست که برخی افراد به دلیل طولانی شدن پروسه واگذاری و یا اتمام واحدهای مسکونی هر روز سرخورده شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش قیمت تمام شده ساخت مسکن نقش آفرینی تعاونی‌ها در احداث مسکن می‌تواند زمینه‌های خانه دار شدن مردم را فراهم سازد.

رحمانی یادآور شد: در کمیته ویژه مشکلات مربوط به تعاون، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، ثبت اسناد و دیگر مشکلات بررسی خواهد شد تا بیش از این اعضای این تعاونی‌ها سرگردان نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست