اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی استان همگام با برنامه های اجرایی قرارگاه امنیت غذایی استان تشید شده است، گفت: در طی یک ماه اخیر ۲۵۴ پرونده تخلف به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است.

نادررحیمی در سی و نهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد : از ۲۲ دی ماه تا کنون که طبق قانون انتزاع وظیفه نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی به قرارگاه امنیت غذایی استان محول شده است، تا کنون ۲۲۴۹ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام گرفته و در این راستا ۵۸ مورد شکایات مردمی گزارش و ۲۵۴ پرونده تخلف  با ارزش ۱۴۱ میلیون تومان به مراجع قضایی استان ارسال شده است.

وی در ادامه از تشکیل مجموع  ۷۹۰ فقره پرونده تخلف صنفی و فروشگاه های زنجیره ای  به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۳ مورد پرونده قاچاق کالا در استان در طی سه ماهه جاری خبر داد.

رحیمی افزود: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت تمام وقت در حال رصد و پایش بازار استان هستند و ۱۶۶ نفر نیروی بسیجی نیز با بازرسان همکاری می کنند.

وی تاکید کرد: برای نظارت بیشتر بر سطح بازار اقلام پر مصرف مردم و تنظیم بازار، نیازمند مشارکت مردم و هم افزایی بیشتر دستگاه های اجرایی در این زمینه هستیم .

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی در ادامه بر تشکیل پرونده الکترونیکی برای واحدهای نانوایی استان جهت تسهیل در روند بازرسی ها در حوزه ارد و نان ، برخورد جدی با تخلفات صورت گرفته در بازار و همچنین به استفاده مدیریت شده از نیروهای بسیجی و کارشناسان اداره استاندارد، علوم پزشکی و بهداشت و درمان در اکیپ های بازرسی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست