اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: ۵۶ هزار بازرسی در یک سال گذشته از نانوایی‌های استان انجام شده که منجر به تشکیل پنج هزار پرونده در تعزیرات شده است.

قادر شهسوار عصر چهارشنبه در کارگروه آرد و نان استان در ارومیه افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده و بیشترین بازرسی‌ها مربوط به ارومیه با ۱۰ هزار بازرسی و یک هزار و ۷۰۰ پرونده به ارزش ۲۷ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در یکسال اخیر بیشترین تخلفات در بخش نظارت بر بازار عرضه محصولات اساسی کشاورزی مرتبط با نانوایی‌ها و فروش آرد بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر هدفمند سازی بازرسی‌ها اظهار کرد: باید فضا را ساماندهی کنیم تا افرادی که علاقمند به فعالیت سالم هستند راحت فعالیت کنند و نباید چند تخلف موجب شود تا همه متهم تلقی شوند.

حسین نجف زاده گفت: موارد گزارش شده به این نهاد در حوزه آرد و نان شامل چهار حوزه نان، آرد، گندم و سبوس است که در این راستا سه هزار و ۷۹۹ مورد گزارش مردمی در حوزه نان، ۷۶۳ مورد در حوزه آرد، ۳۵ مورد گندم و پنج مورد در حوزه سبوس بوده است.

وی تاکید کرد: از گزارشات رسیده سه هزار و ۴۴ مورد در زمینه نان و ۵۷۳ مورد در حوزه آرد منجر به تشکیل پرونده و محکومیت شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هم در این کارگروه گفت: افراد متخصص در زمینه بازرسی نداریم و عده‌ای به صورت موقت از سازمان صنعت، معدن، تجارت و بسیج مهندسین در این زمینه همکاری کردند و دستمزد آنان نیز پرداخت نشد.

خسرو شهبازی اضافه کرد: هم اکنون نیروهایی که مهندسین کشاورزی هستند در بازرسی‌ها حضور می‌یابند و لازم است اعتباری برای جذب یا تربیت نیروها در بخش بازرسی تخصیص یابد.

در این جلسه در راستای دسترسی آسان شهروندان به نانوایی و نان با افزایش تعداد نانوایی‌های فعال در شیفت بعد از ظهر موافقت شد.

آذربایجان غربی دارای بیش از چهار هزار نانوایی است که ۲۵ درصد آنها در ارومیه فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست