اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی از برخورد سواری پژو بین شهری با سواری سمند در محور مهاباد به ارومیه با ۹ مصدوم و ۳ فوتی خبر داد.

محبوبی گفت: ساعت ۱۱:۴۳ روز پنج شنبه  ۱۳ مهرماه در جاده مهاباد – ارومیه (۱۰ کیلومتری مهاباد)  یک دستگاه سواری پژو سواری بین شهری با سواری سمند برخورد کرد.
 
او ادامه داد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی بیان کرد: این حادثه ۳ فوتی و ۹ مصدوم داشت که مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

گفته می شود؛ ۵ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. یکی از فوتی‌ها خانمی میانسال است که در محل حادثه جان باخته و یک کودک ۴ ساله نیز در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

دومین تصادف رانندگی در جاده مهاباد

سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی از وقوع دومین تصادف رانندگی در محور مهاباد به ارومیه با یک کشته خبر داد و گفت: در همان روز نیز ٣ نفر در همین محور طی سانحه رانندگی جان باخته بودند.

محبوبی از وقوع دومین حادثه خونین در محور مهاباد به ارومیه طی روز گذشته خبر و گفت: در این حادثه بر اثر برخورد کامیون بنز ۶ چرخ با سه چرخه کارگری رخ داد.

او افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی بیان کرد: این حادثه ۱ فوتی و ۱ مصدوم داشت که مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست