اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور دکتر مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون و دکتر سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و عبدالسلام معروفی با کسب تمامی آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در این مجمع گفت: هیات ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان‌غربی یکی از فعال‌ترین و برترین هیات‌های کشور است و توانسته عملکرد بسیار خوبی برجای بگذارد.

مهران تیشه گران ادامه داد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان از این هیات و تلاش‌ها و هماهنگی اعضای هیات نیز در رشد آن تاثیرگذار بوده است.

تیشه گران گفت: این هیات با داشتن چندین رشته ورزشی یکی از هیات‌های سخت به شمار می‌رود با این حال شاهد حضور قهرمانان متعددی از این استان و حجم فعالیت‌های مناسب از سوی هیات هستیم و مجموعه فدراسیون های ورزش ناشنوایان درخشش خوبی در سال های اخیر داشته است.

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مهمترین مشکل این قشر از ورزشکاران را معیشت عنوان کرد و ادامه داد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از این ورزشکاران انجام داده و با همراهی وزارت ورزش و جوانان، پاداش ورزشکاران ناشنوا نیز افزایش یافته است.

تیشه گران اظهار کرد: وظیفه فدراسیون تلاش برای حل مشکل معیشت این ورزشکاران است که آن را با قدرت ادامه می دهد.

وی درخصوص مسابقات آتی نیز گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان بعد از شکست آمریکا، امروز برای کسب مقام پنجم جهان در مالزی به مصاف آلمان خواهدرفت ضمن اینکه ماه آینده تیم ملی فوتسال به عنوان قهرمان ۲ دوره اخیر به مسابقات جهانی سائوپائولو اعزام خواهد شد.

وی افزود: در اسفند امسال نیز در مسابقات المپیک زمستانی در سه رشته شطرنج، فوتسال و اسکی اسنوبرد به آنکارا خواهیم رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: از زمان حضور «دکتر تیشه گران» به عنوان رییس فدراسیون شاهد چندبرابر شدن حجم فعالیت‌ها و رسانه‌ای شدن ورزش ناشنوایان هستیم.

سجاد بیرامی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان بصورت تمام قد از ورزش ناشنوایان حمایت می‌کند و به زودی سالن تخصصی این قشر از ورزشکاران نیز به بهره برداری می رسد.

عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی هم ضمن تقدیر از رای اعتماد اعضای مجمع و همراهی های ویژه ریاست فدراسیون و مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان و با اشاره افتخارات استان در سال های گذشته و احداث اولین سالن و آکادمی اختصاصی ورزش ناشنوایان در ارومیه و آیین افتتاح به زودی خواستار حمایت بیشتر مسوولان کشوری و استانی از قهرمانان و  ورزشکاران در خصوص وضعیت اقتصادی، معیشت و اشتغال آنها شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست