اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ گفت: “علیرضا.ش” زندانی فراری از اوین هنگام خروج از کشور در مرز این استان دستگیر شد.

ناصر عتباتی اظهار کرد: این زندانی شهریور ماه گذشته برای انجام اقدامات درمانی از زندان اوین خارج شده بود که در مسیر (عزیمت برای درمان) اقدام به فرار کرد.

وی اضافه کرد: این زندانی یکی از متهمان عمده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق عمده ارز است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ گفت: این زندانی در حین فرار و تلاش برای خروج از مرزهای غربی کشور با صدور دستور قضایی ویژه و اقدامات سربازان گمنام استان (اداره اطلاعات) دستگیر شد.

در گزارش دادگستری آذربایجان غربی اشاره ای به سایر جزییات خبر نظیر چگونگی اعزام زندانی برای درمان، فرار و محل مخفی بودن طی یک ماه اخیر نشده است.

دستگیری قاتل فراری

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: قاتل فراری و همدستش در شهرستان سردشت دستگیر شدند.

ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در روستای مراغان شهرستان سردشت طی چند روز قبل موضوع در دستور کار دادسرای شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به متواری شدن قاتل و همدستش دستورات قضایی جامع و کامل به ضابطین صادر و پس از چند روز پیگیری‌های مستمر قاتل به همراه همدستش دستگیر شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و با اسلحه گرم اتفاق افتاده بود، گفت: متهمان دستگیر شده و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت شدند.

گفتنی است؛  هفتم مهر ماه جاری یک نوجوان ١٧ ساله اهل روستای «مارغان» سردشت توسط دو تن از برادران و همسرش به قتل رسیده بود.

آمار خشونت خانگی بر علیه زنان در آذربایجان غربی رو به افزایش است و تنها در این ماه چندین زن توسط اعضای خانواده شان به قتل رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست