اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  شهردار ارومیه گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال تصویب شد.

حسین مهدی‌زاده افزود: در جلسه شورای اسلامی شهر بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال تصویب شد.

پیشتر لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری ارومیه با رقم ٢٢ هزار میلیارد ریال برای سال آینده ، با ٢٠ درصد افزایش نسبت به سال قبل مطرح و تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر شده بود.

در آن زمان شهردار ارومیه گفته بود:  در این لایحه برای دو بخش اعم از ٣۶درصد جاری و ۶۴ درصد عمرانی در نظر گرفته شده است و یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری در ارومیه، توجه ویژه به مناطق محروم و همچنین افزایش ۴ درصدی میزان اعتبارات عمرانی است.

گفتنی است؛ در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری، شهرداری ارومیه ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد. بیش از ٧٠ درصد درآمد شهرداری ها وابسته به صدور پروانه ساخت و طرح تفصیلی است و در چند سال گذشته تنها ٢٠ درصد طرح تفصیلی در شهر تحقق یافته است.

شهرداری ارومیه؛ ١٠ هزار ٣۶ پرسنل دارد که شامل ۴۸۶۰ پرسنل قرار دادی و ۵۲۰۰ پرسنل شرکتی است و در حال حاضر ماهانه بیش از ۴۵ میلیارد تومان حقوق پرسنل پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست