اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان چهاربرج به ریاست استاندار آذربایجان غربی ۳۷ مصوبه عمرانی و اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان چهاربرج به تصویب رسید.

محمدصادق معتمدیان در حاشیه نشست توسعه و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی با محوریت شهرستان باروق در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۳۰ طرح از این تعداد، عمرانی و ٧ طرح نیز در حوزه اقتصادی است.

او افزود: در این نشست موانع عمرانی و نیازهای مردم شهرستان تازه تاسیس باروق با حضور مسئولان ارشد آذربایجان غربی بررسی شد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه باروق شهرستان جدیدالتاسیس بوده و نیازمند توجه ویژه است، گفت: امید داریم بتوانیم با سرمایه‌گذاری شاهد توسعه این منطقه باشیم.

معتمدیان اضافه کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای و شیلات، گردشگری، بوم گردی و انجام مطالعات برای توسعه بوم گردی و انجام اقدامات زیرساختی در حوزه عمرانی، تکمیل واحدهای بهداشتی و درمانی و توسعه بخش درمان، توجه به نیازهای آموزشی و تکمیل نیازمندی های این حوزه و نیز مهار روان آب ها و سیلاب توسط آبخیزداری از جمله مصوبات شهرستان باروق بود.

استاندار آذربایجان غربی در پنجمین سفر شهرستانی، به چهاربرج، میاندوآب سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست