اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری ناشی از بحران کرونا به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و تا این لحظه بیش از ۱۵ هزار نفر در استان در این سامانه نام نویسی کرده اند

رضا نقی زاده به ایسنا گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، متقاضیان دریافت بیمه بیکاری ناشی از بحران کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری ، به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

او اظهار کرد:‌ متقاضیان باید با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند که پس از بررسی شرایط آنان توسط تامین اجتماعی و احراز صلاحیت دریافت مقرری به آنان پیامک داده می شود و مشخصات کامل تر و شماره حساب افراد تایید شده از طریق پیامک دریافت می شود و مبلغ تعیین شده به حساب آنان واریز خواهد شد.

نقی زاده در ادامه از ثبت نام ۱۵۱۳۲ نفر در آذربایجان غربی با نام نویسی در سامانه نسبت به بیکاری ناشی از کرونا خوداظهاری کرده اند که باید پایش و تایید نهایی شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقرری تعیین شده فقط به کارگرانی که دارای قراردادکاری با کارفرمایان هستند تعلق می گیرد ادامه داد:‌ بیمه بیکاری متاثر از شیوع کرونا تنها به کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که به صورت غیرارادی و موقت بیکار شده اند پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست