اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از سهمیه ۴۳هزار و ۲۸۱ نفری استان برای دوره ها و طرحهای مختلف سوادآموزی در سالجاری خبر داد .

علی اکبر صمیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای سال ۹۸، حجم ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در دوره های سه گانه سوادآموزی شامل دوره سوادآموزی، دوره انتقال و دوره تحکیم  ۳۲هزار هزار و ۹۸۱ نفر می باشد که با احتساب ۱۰هزار و ۳۰۰ نفر سهمیه جذب در طرحهای جانبی این دوره ها مجموعا بیش از ۴۳ هزار نفر در دوره ها و طرح های مختلف سوادآموزی در سطح استان پوشش داده خواهد شد .

صمیمی با بیان اینکه منحصرا در دوره سوادآموزی ۱۷ هزار و ۷۰۳ نفر جذب خواهد شد، افزود: علاوه بر این تعداد در این دوره طرح مهارت اموزی با سهمیه ۲۰۰۰ نفر اجرا می شود .

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به سهمیه جذب ۶ هزار و ۶۳نفر در دوره انتقال گفت: در این دوره  طرح «آموزش یارانه  با سهمیه جذب ۳۴۰ نفرو طرح مهارت آموزی با سهمیه جذب ۳۰۰۰نفر اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به سهمیه جذب ۸هزار و ۸۷۵ نفر در دوره تحکیم بیان کرد: علاوه بر این تعداد طرح حلقه های کتابخوانی با سهمیه جذب ۵هزار و ۳۰۰ نفر  در دستور کار قرار دارد .

صمیمی بیان کرد: زمان ثبت نام دوره سوادآموزی از اول مرداد تا پایان شهریور و در دوره انتقال و تحکیم از اول شهریور تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست