اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با هدف حمایت از اقدام‌های انجام‌شده در روستاها و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها و گامی برای رونق کتابخوانی برگزار می‌شود.

علیرضا نوروزی، در بازدید از روستای پسوه از توابع شهرستان پیرانشهر و روستای چنار میاندوآب به‌منظور بررسی طرح‌های کتابخوانی ارائه شده در نهمین دوره جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب،با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نشان‌دهنده اهمیت موضوع فعالیت فرهنگی در روستاها و عشایر و بهانه‌ای برای توجه به این مناطق است، افزود: هدف این جشنواره ترویج فرهنگ کتابخوانی، حمایت از اقدامات انجام‌شده در روستاها، پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین معرفی فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتاب‌خوانی است.

او بیان کرد: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب برنامه‌ای است که هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی دارای فرهنگی بسیارعمیق بوده و با توجه به اینکه اقوام و ادیان زیادی در کنار هم زندگی می‌کنند باید در بحث کتاب هم این در کنار هم بودن نشان دهند.

نوروزی افزود: تعامل و همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی موجب رشد و شکوفایی و فرهنگ‌سازی بیشتر در جامعه می‌شود و در این راستا باید تمام ارگان‌ها همکاری داشته باشند.

تجلیل از احمدی کیا، کتابدار کتابخانه روستای پسوه و اهدای ۱۰۰جلد کتاب، تجلیل از ابوبکر آرازی، کتابدار کتابخانه روستای چنار و اهدای تعداد ۱٠٠ جلد کتاب از جمله برنامه‌های دیگر این بازدید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست