اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ‌حضرت فاطمه الگوی جاودانه است.
علی اکبر گروسی در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه وروز مادر که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد افزود: ‌حضرت زهرا درهمه جهات ازجمله همسرداری،‌ تربیت فرزند و داشتن بینش اجتماعی الگوی جاودانه هستند.
وی بااشاره به اینکه جایگاه ومنزلت حضرت زهرا تاکنون ناشناخته مانده است تصریح کرد:  ‌فضایل ومنزلت حضرت زهرا دارای زوایای پنهان است و پیامبر (ص) ‌ایشان را سرور زنان عالم نامیده و جایگاه توصیف ناشدنی برایشان وصف کرده اند.
گروسی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه الگویی برای همه جهانیان هستند خاطرنشان کرد:  فاطمه زهرا (س) دارای مرجعیت علمی است و از ایشان نقل حدیث شده و خطبه های ارزشمندی درحد امام بیان  شده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه والدین در تربیت فرزندان در شرایط فعلی بامشکل مواجهند ادامه داد: درشرایط فعلی که فضای اجتماعی سم پاشی می کند هیچ نسخه ای جز اینکه از حضرت فاطمه الگو بپذیریم وجود ندارد.
وی تاکید کرد: ‌متاسفانه جامعه از الگویی تربیتی اسلام غفلت کرده و تربیت فرزندان با تهدید روبرو است بنابراین مادران وظیفه ای سنگینی در تربیت صحیح و تشخیص سره از ناسره برعهده دارند.
گروسی اظهار کرد: زنان مسلمان ایران هم درمحیط کار منشا خیر بوده  و در خانه در نقش مادر وهمسر با صلابت درخشیده اند و هردو کار از اجر و ارزش معنوی بسیاری بر خوردار است.
وی تاکید کرد : حجم بالای دعاوی خانواده ناشی از فراموشی اخلاق فاطمه زهرا در جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست