اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر در این وضعیت تحریم تفکر بسیجی وارد میدان شود کل مشکلات اقتصادی از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در جلسه مجمع عالی بسیج استان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با بیان اینکه قبل از آنکه پیامبر اسلام به نبوت مبعوث شوند زنان در جامعه جاهلی عرب و غیر عرب ارزش و جایگاهی نداشتند اما با بعثت پیامبر اسلام مقام و جایگاه زنان بیشتر شد اظهار کرد: پیامبر اسلام در چنین جامعه جاهلی مبعوث شدند و با استفاده از آیات الهی به این تفکرات خط بطلانی کشیدند و زن سالاری و مردسالاری را از بین برده و تقوا و خداترسی را شرط برتری، ارزش و مقام اعلام کردند.

وی افزود: یکی از بزرگترین مسئولیت های زنان تربیت فرزندان و خانواده است اما متاسفانه در دنیا این اشتباه غلط ایجاد شده که زنان را به کارهای دیگر مشغول کرده و آن ها را از وظیفه اصلی دور نگه داشته اند.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: دین اسلام چنان زیبایی هایی دارد که اگر در دنیا به درستی تبلیغ شود همه دنیا در مقابل این دین ایمان می آورند.

امام جمعه ارومیه در ادامه به بیان جایگاه و اهمیت بسیج پرداخت و گفت: بسیج از تدابیر بزرگ امام خمینی است که امروز در کل دنیا غوغا کرده است.

وی با بیان اینکه بصیرتی که در بسیج و بسیجیان وجود دارد فتنه‌ های مختلف را در کشور از بین برده است تصریح کرد: بسیج وارد بخش سازندگی شده و اکنون در مسیری است که مشکلات سازندگی را از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: عرصه بسیج، عرصه جهاد و مبارزه با دشمن است و نباید این عرصه را خالی کرد.

وی خاطر نشان کرد: اساتید، دانشمندان و پژوهشگران کشور در هر مسئله ای که بسیجی وار وارد آن شده اند آن مسئله با قدرت پیشرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست