اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دو نماینده مهاباد و بوکان در مجلس شورای اسلامی از حق استفاده فرهنگیان استان آذربایجان غربی، از امتیاز مناطق عملیاتی و جنگی (قانون ۲۵درصد مناطق عملیاتی و درگیر)، خبر دادند.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در کانال تلگرامی خود نوشت؛ پیرو تذکر و پیگیری ها از وزیر آموزش و پرورش، شامل شدن فرهنگیان آذربایجان غربی از امتیاز منطقه عملیاتی و جنگی در هفته آینده (اول دی) به صورت رسمی به اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ابلاغ شود.

در همین خصوص نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز اواخر آذر ماه در صحن علنی مجلس از محروم شدن فرهنگیان آذربایجان غربی از امتیاز مناطق عملیاتی و جنگی  شدیدا انتقاد کرد.

محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان با اشاره به محروم شدن فرهنگیان آذربایجان غربی از امتیاز مناطق عملیاتی و جنگی گفت:حق استفاده از این امتیاز به جز فرهنگیان به همه کارکنان استان آذربایجان غربی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فرهنگیان که پاشنه آشیل توسعه اند و باید در این امتیازات در نوبت اول و اولویت اول قرار بگیرند متاسفانه در اولویت آخر قرار گرفته اند که انتظار می رود با دستور جناب پزشکیان و هیات رئیسه مجلس این مسئله پیگیری شود.

در پی تذکر ۲۵ آذرماه محمدقسیم عثمانی در بهارستان، کانال تلگرامی این نماینده مجلس از  خبر خوش برای فرهنگیان استان آذربایجان غربی خبر داد و نوشت؛ طی جلسات مستمر ایشان با وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعمال حق استفاده از امتیاز مناطق جنگی و عملیاتی برای فرهنگیان  آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی مصوب گردید و اول هفته آینده ( اول دی ماه) ابلاغ خواهد شد.

علاوه برا این با اصرار نماینده بوکان معوقات ناشی از تاخیر در اعمال این حق نیز پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست