اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از عملیات فداکارانه آتش نشانان در نجات جان ۳ شهروند مهابادی که در تانکر بنزین گرفتار شده بودند، خبر داد.

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: ظهر جمعه ۳۰ آذر ماه طی تماس تلفنی با سامانە ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد، اطلاع داده شد که ۳ تن ازهمشهریان در تانکر بنزین گرفتار شدەاند.

وی افزود: پس از اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند با تلاش بسیار  نفرات گرفتار شده در داخل تانکر که دچار گاز گرفتگی شده بودند را از مرگ حتمی نجات دادند.

احمدی گفت: البته این افراد که به قصد تمیز کردن تانکر وارد آن شده بودند ۴ تن بودند که یک نفر از آن ها با کمک اهالی از تانکر خارج شده بود اما ۳ نفر دیگر در تانکر بنزین گرفتار مانده بودند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد ادامه داد:  در این عملیات آتش نشانان توانستند افراد گرفتار را خارج کنند اما به دلیل زمان بر بودن این عملیات متاسفانه دو نفر از آتش نشان بە نام های “سید رحمان هدایتی” و “سید کمال حسینی” دچار گاز گرفتگی شدند و به حالت نیمه هوشیار از تانکر خارج شدند.

وی تصریح کرد: دو مامور آتش نشانی بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند و پس از انجام اقدامات پزشکی در حال حاضر رو به بهبودی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست